Кількість
|
Вартість
|
||
|
Спеціально розроблений для:
BMW 120i & 125i (F20) 2.0L (turbo) 2016+
BMW 220i/230i/230ix (F22/F23) 2.0L (turbo) 2016+
BMW 320i/330i/330ix GT/330e (F30/31/34) 2.0L (turbo) 2016+
BMW 320i/330i/e (G20) 2.0L (turbo) 2019+
BMW 420i/430i/430ix (F32/F33/F36) 2.0L (turbo) 2016+
BMW 530i/530ix/530e/ex (G30) 2.0L (turbo) 2017+
BMW 730i & 740e (F31/F32) 2016+
BMW X3 30i (G01) 2.0L (turbo) 2018+
BMW X4 30i (G02) 2.0L (turbo) 2019+
Деталь встановлюється на місце першого каталізатора, є його замінником. Повністю сумісна зі штатною випускною системою. Виготовлена з високоякісної нержавіючої сталі з використанням TIG-зварювання серед аргону з обов'язковим піддувом. Дозволяє значно знизити опір потоку вихлопних газів, що веде до поліпшення динамічних характеристик, зростання потужності та обертаючого моменту.
100% нержавіюча сталь, включаючи фланці, кронштейни
- стінка 2 мм
- 2-х стороннє проварювання фланців та найбільш навантажених з'єднань
- посадкові місця під лямбда-зонди за штатною схемою
- повна сумісність зі штатною вихлопною системою
- все необхідне кріплення в комплекті
- термозахист із нержавіючої сталі з керамічним наповнювачем heat shield